mer om helgen

lördag:
lördag förmiddag vaknade jag upp i magdalenas säng med en svettig pojkvän brevid mig. jag misstänker att vi såg ganska skabbiga ut. och då vill jag inte veta hur vi luktade!
jag lyckades iallafall få upp oss ur sängen, och väcka magdalena och hennes nattsällskap som för övrigt låg i hennes föräldrars säng. hur förbjudet är inte det?! haha.
jag och krille gick hem till mamma och pappa, där vi tog varsin dusch och lyckades få i oss lite frukost.
därefter åkte vi till kållered för middag hemma hos krilles mamma marie. andra dagen i rad som vi slapp laga egen mat hemma i lägenheten.
det blev snökaos, men trots det gav jag mig ut i en liten toyota aygo, hämtade my och i full fart (typ 30 km/h på motorvägen... det gick seriöst inte att köra fortfare i all snö) åkte vi mot partille och HÅKAN HELLSTRÖM!
helt grymt att han spelade där!
konserten var självklart bra, som alla håkans spelningar. grym spellista, med mestadels äldre låtar. snacka om att my och jag skakade rumpan ordentligt, trots att vi var bakfulla som bara den... kom igen lena, tro och tvivel, vi två 17 år, minnen av aprilhimlen, jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din, känn ingen sorg för mig göteborg och en massa andra underbara låtar!
jag tänkte lägga upp lite bilder och eventuellt ett par filmklipp från kvällen när jag kommer hem. sitter somsagt på jobbet fortfarande.

krille fick hämta oss i partille - och så var vi på väg tillbaka till kållered igen. det tog över en timma att ta sig hem på motorvägen i all snö! helt sjukt mycket snö... inte sett det i göteborg på flera år.

söndag:
mamma hade lite släktkalas för mig hemma i sävedalen. så vi var där, åt god mat, tårta och så fick jag paket  från övriga släkten :) tänkte ta lite bilder på paketen sen också...
kvällen avslutades hemma i vår lägenhet tillsammans med magdalena. vi glodde beckfilm, körde lite rygg och nackmassage och sedan var det sängen som gällde!




Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-23 @ 13:05:24
URL: http://beforesixteen.blogg.se/
Postat av: Madde

Lägg gärna till mig på bloglovin! :)



Ha en bra dag.

2009-02-23 @ 13:10:59
URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; hahaha, det kan jag tänka mig, men han blir iaf jävligt glad då xD

2009-02-23 @ 13:27:06
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej, tråkigt :( Men det är nog beroende på om man använder explorer eller något annat antar jag.

2009-02-23 @ 19:26:32
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0