underbara dagar!

nu är jag tillbaka efter några dagar i malmö & köpenhamn. jag gjorde dessa två städer osäkra tillsammans med maggie-darling :)
vi hann med att göra mycket! vi åt gott, slappade och framför allt shoppade vi en hel del! det var huvudsyftet med hela resan typ... och köpenhamn är en jävla fin stad alltså! och exklusiv! haha, ni skulle sett när maggie var inne i louis vuitton-butiken! hon fick multipla orgasmer flera gånger om ;)
när jag orkar kommer jag att lägga upp bilder från våran spännande och megamysiga resa! :)


söndagkväll nu då... jag och krille har lagat god mat tillsammans, och nu sitter vi med varsin ben & jerry-bägare och trycker i oss massa glass!
jag är lite nervös för arbetsdagen imorgon. då blir det att bara svara på samtal från kunder som har problem med ip-telefonin... jag tycker inte alls att jag kan nått om ip-telefoni just nu, trots utbildningen.
näe, jag är helt klart bäst på adsl, fiberlan och digitaltv! men man vänjer sig antar jag....


och jag hoppas ingen av mina vänner eller bekanta har missat att jag fyller 20 på fredag? :) jag hoppas att alla fått en inbjudan till min 20års fest  :)
det känns megatrist att inte joss kan närvara.... men! vi får fira detta när jag kommer till dig i din nya lägenhet i london nu snart!



Kommentarer
Postat av: Leonora

Häärligt :)

2009-02-16 @ 18:01:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0