deg hela dagen

nu sitter vi här igen... jag, krille och alex. har spelat guitar hero någon timma nu, käkat pizza och bara degat.
snart är det dags för en bondfilm och lite godis. usch... jag har vart riktigt onyttig denna helgen, och tränat har jag inte heller gjort.
men imorgon är det slut på det! ska försöka komma iväg och träna lite nu i veckan, och jag ska verkligen sluta äta alla kolhydrater. från och med imorgon är det low crab and high fat-metoden som gäller. och blir jag sötsugen får jag tänka på att till helgerna blir det lite lyx med mörk choklad och rödvin. för det får man allt unna sig!


imorgon är min sista lediga dag... shit, 4 dagar av ledighet bara försvann! har jag gjort nått vettigt? fast tja, det var ju halva grejen... att bara dega, ta det lugnt och inte stressa med någonting. idag har jag inte ens lämnat lägenheten. jo, en gång förresten! jag gick utanför portdörren för att kunna röka. inte ens det har jag orkat med idag! och då brukar jag nästan röka ett paket cigg om dagen när jag jobbar.
men som sagt imorgon är min sista lediga dag. tänkte passa på att vara lite effektiv då iallafall. först ska jag till min gynekolog för en rutinundersökning, då jag mått lite kasst senaste tiden. ska kolla så att det inte beror på spiralen.
sen tänkte jag ta vägen om min frissör anita i sävedalen. hon får ta en titt på mitt hår, och sedan får hon bestämma om det ska klippas mycket, och om jag måste mörka ner håret lite... för mer blonderingar klarar inte mitt hår. då ramlar det av!
dessutom hinner jag nog med lite shopping! (trots att jag inte har råd...)



btw, min shopping igår var lyckad som jag berättade. glömde dock berätta att jag köpte OC - säsong 4. så nu är min samling komplett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0