illa, illa, jag mår illa...

usch, ännu en jobbig dag... orkar inte skriva om allt i bloggen - men från och med april verkar det som att jag, lisa larsson, kommer att bli arbetslös! herregud, inte direkt vad jag önskat mig direkt... så nej, jag är inte på hummör.
det tragiska är att det är after work ikväll! jag var först sjuk peppad på att gå. men nu känns inte det alls speciellt kul. kanske man endast ska gå dit för att få dränka sorgerna?
äh, jag ber krille kila ner till systemet i eftermiddag istället.
jag får väl göra annat viktigt istället. som att betala räkningar! eller kanske handla mat? eller tvätta? eller..... bara sitta här framför tvn och glo. tycka lite synd om mig själv. ja, det är precis vad jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: Sofia Morsing

Oh no, blev du varslad?

2009-01-28 @ 21:46:18
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0