städa bort julen!

nu är jag riktigt trött på julen. efter nyår så känner jag bara att jag vill städa ut julen och börja det nya året utan massa rester från julen 2008. så jag började lite smått igår! jag, krille och magdalena var på freeport, kungsmässan och IKEA. jag köpte nya handdukar, blommor och lite småplock till badrummet. jag har kommit på att jag ska ha massa rosa där inne som matchar mitt kakel.
kalaset på ikea gick på ganska mycket pengar. det sved lite, men jag köpte nödvändiga saker!
och så beställde jag lite nya kläder på gina tricots hemsida (som förövrigt aldrig brukar ha nått kul längre...)
men jag hittade en fin spetsklänning och spetstrosor som var lite våriga!

i övrigt var min lediga lördag bra :) vi käkade ute, kollade på tv och åt massa onödig mat och godis!
men nu är det stopp på det. från och med imorgon är det GI som gäller för mig igen. det är väl inget jag längtar efter direkt, men vafan. det är nödvändigt!



förresten, jag och krille ska och kolla på kattungar! :) förhoppningsvis får jag med mig en hem. jag har också funderat på att skaffa två, så att dem har varandra så att dem inte blir så ensamna när jag jobbar och så. men det är ganska stort jobb med katter ändå. det tror man inte, men dem ska också vaccineras, matas, rastas och tas hand om. det är som att skaffa en hund. lite lugnare bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0