semester = shopping

yes, nu har jag haft semester i ett par dagar. ni anar inte hur skönt jag tycker att det är? att inte behöva stressa upp på morgonen till ett jobb som jag förövrigt är väldigt trött på för tillfället.

under dessa lediga dagar så har jag hitills inte gjort så mycket. har tagit det väldigt lugnt, solat på hönö och shoppat en hel del! igår var jag en heldag på stan med carro. det blev väldigt mycket bra shopping! blandannat ett par nya skor, ett par lacoste. skitsnygga! köpte en matta på indiska också! den blev perfekt ute på balkongen. tänkte lägga upp lite bilder på det sen :)


näe, nu ska jag hänga upp tvätten ute i solen. det blir ju så himlans mysigt när det får soltorka!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hoppas du får en fin semester, passa på att njut.

2009-07-02 @ 18:08:10
URL: http://bitchqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0