studentdagar!

i torsdags eftermiddag efter jobbet åkte jag och krille upp till hans kusin, hanna fridén, som tog studenten! det blev en mysig mottagning med massa god mat uppe i stora höga!
hanna var full (precis som det skall vara) och allt var precis som en studentmottagning ska vara tillsammans med hela stora släkten, och massvis med vänner och bekanta.

i fredags var det dags för både carros och mickes studenter!
jag och joss möttes upp hemma hos mig för paketinslagning och kortskrivande. därefter åkte vi med bussen in till munkebäcksgymnasiet för att se carro springa ut. galen stämmning! jag saknar studenten så sjukt mycket när man ser alla vita klänningar, champagne, ballonger och framför allt alla studentskyltar!
carro sprang ut till kobojsarnas studentsång! haha, helt grymt!

jag och joss tog ett litet besök på systemet på vägen hem, och sedan slappade vi några timmar med några flaskor asti på min balkong.
sedan gick vi självklart på carros mottagning hemma, som också den kryllade med god mat och dryck.


micke tog också studenten denna dag! så vår student-turné fortsatte till olofstorp för ÄNNU en mottagning.
lika trevligt där!
här får ni lite bilder från torsdag och fredag - studentdagarna!


hanna fridén



joss, carro och jag



kusinerna andy, carro och jhonny



asti på min balkong tillsammans med joss


studentmottagning hos micke



mottagning hos micke, med massa god mat!



syskonen fridén: carro och krille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0