tillbaka?

jag känner att jag kommer och går väldigt mycket i denhär bloggen. ibland får jag värsta bloggsuget och kan säkert skriva 4-5 inlägg i mitt lilla anteckningsblock. sedan kan det gå 4-5 dagar mellan inläggen.
nu har det gått 4 dagar sen jag skrev sist, så nu måste jag uppdatera er lite.

i fredags efter jobbet blev det en jävla massa studentmottagningar. först var det hos my i brunnsbo. där fick vi smörgåstårta. sedan ganska fort där i från ner till kungsbacka/åsa för att gå på malins studentmottagning.
hon blev väldigt glad över att jag kom! vi umgås ju inte längre, vilket är tråkigt. men vi har vart kompisar sedan vi var 3 år - dessutom var hon på min mottagning, så jag kände att jag var tvungen - på ett bra sätt! mottagningen var skitmysig där vi satt med grillbuffé på soldäcket :)
sedan från åsa tillbaka till mölndal och johan som också tog studenten denna dag! jag säger då det, 90:orna som har verkat så jävla små hela tiden... nu är dem lika vuxna som jag och är ute i arbetslivet. eller... arbetslöslivet.

lördagen blev en hektisk dag! jag och krille flängde runt i hela storgöteborg för att titta på en ny tv.
efter många om och men och 4 timmar senare än där vi började blev det en samsung 40 tum som PRECIS på MILLIMETERN gick in i bokhyllan hemma.
så nu har vi en ny grym tv! så alla får gärna komma hem till oss på filmkväll någon dag ;)

lördagskvällen spenderades som helgen innan: på maggies altan tillsammans med massa underbara festprissar.
joss var den enda som hade kamera tror jag (båda helgerna!) så jag väntar ivrigt på att hon ska lägga upp bilderna på bilddagboken eller på typ fejan.
(ni får nöja er med en printscreen sålänge från maggans dator)



jennifer & jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0