god söndagsmorgon!

 vi öppnar telefonkön klockan nio på telia på helgerna.... och nu är klockan 09.10 och det står redan 30 pers i kö! sover inte folk ut på söndagsmorgonen? eller gör som jag... jobbar? då har dem väl fan inte tid att sitta o ringa hit. helt otroligt! har folk inget liv längre?


själv har jag efter många omständigheter sovit ca 3-4 timmar inatt. dessutom gick jag upp klockan sju, och tog pendeln från kållered tio i åtta (jag sov hos krilles mamma) men det var hyfsat enkelt ändå. blev en kaffe på espresso house när jag kom fram till centralen, och självklart har jag köpt med mig en pepsi max till jobbet. och så ett paket cigg på det! dethär kommer att gå bra.
dock kan ni ju gissa vem som kommer att vara trött ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0