helgen i helhet!

jag har ju berättat om fredagen med middag & bio tillsammans med min underbart söta kusin sara :) nu tänkte jag berätta lite mer om min helg :)

när jag körde hem från bion i fredags hade jag megaont i huvudet. typ migrän! och det hjälpte inte att komma hem till min lilla lägenhet där sebbe & krille satt o shottade jäger. uschnej. men jag somnade ganska fort! och stackars sebbe fick sova i den lilla pyttesoffan! haha.


sedan blev det underbara lördag. jag tvingade upp grabbarna, sedan stack jag & krille till backaplan och köpte färska frallor, pucko och ölkorv. vi åkte upp  till ramberget och åt frukost i den varma vårsolen! shit, det var underbart mysigt med en liten utflykt såhär i början på våren. lite kallt var det när det blåste, men annars värmde solen helt sjuk skönt!


lördagskvällen spenderade jag hemma hos jonna som nyss flyttat hemifrån. hon bor numera i utby! :) där hade vi tjejkväll:  jag, jonna, jeanette, fiffo och sofie. vi drack goda drinkar, käkade hallontårta, åt massa godis och tittade på nya robinsson - och spelade ett tjej spel - intim! haha, det var en frågelek. en del frågor var helt sjuka! ;) men som tur var är vi flickor ganska sjuka också.
natten kom - och min fästman hämtade upp mig och så åkte vi till kållered och sov där. mysigt och varmt!



igår, söndag var vi först hos alex på lite kalas! han fyllde 19 i lördags. så han fick paket och så käkade vi bullar & wienerbröd. efter detta var vi på middag hemma hos krilles mamma marie. och sedan var det hem o glo på beck!



min helg har vart underbart skön! nu kommer en hel vecka med jobb, och en hel HELG med jobb. uscha!




frukost på ramberget :)


sambo :)


mitt underbara göteborg!


frulle :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

okeej :) Nöjd då?

2009-03-24 @ 12:56:47
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0