första biten av helgen:

nu har jag inte bloggat på flera, flera dagar.... men jag har haft fullt upp på min lediga helg. och hade jag inte fullt upp låg jag i sängen!
tänkte nu iallafall blogga lite om min helg! ^^ bilder lägger jag in i ett senare inlägg under kvällen här...

torsdag: efter jobbet gick jag till systembolaget och köpte mig 2 flaskor cinzano. därefter träffade jag maggie och carro på stan. vi åkte upp till min lägenhet där vi fixade iordning oss och förfestade lite granna! vid niotiden drog vi in till studentklubben på valand där det var tatuerings & piercingstema. de tatuerade och piercade live, och självklart var det dansgolv där vi skakade rumpan till grym musik. det blev en hel del kvällens drink för 25spänn styck.
efter ett tag drog vi vidare till rockbaren. inte direkt maggies favvoställe - men jag älskar stället! kanske mest för att min farbror jobbar som bartender där, och det blir en hel del dricka utan att plånboken tar någon smäll.
vid ett någongång blev jag lite för full - johan kom o körde hem oss, så vi slapp ringa taxi. väldigt snällt :)


fredag: jag vaknade upp riktigt bakfull. huvudet dunkade och jag såg gröna ljus löpa förbi framför ögonen. men efter ett par värktabletter och en hel del vatten var jag på fötter igen! jag och krille tog en vända på stan - bland annat till tribe där jag fick bytt lite piercingar.
sedan satte vi kurs ner till varberg och sebbe! väl i varberg blev vi lite rastlösa - men självklart kom jag på tanken
att det är inte långt till ullared från varberg! så jag satte mig bakom ratten och så åkte vi ner ullared. vi skippade dock gegås, men vi gick in på net on net och där köpte jag mig en ny dator! en minipc, självklart en rosa!
sedan var vi tillbaka i varberg. det blev tacos, tv-tittande och sedan utgång i lilla varberg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0