mer mer mer...

jag har ännu mer abstinens idag, än vad jag hade igår. jag måste verkligen här i från nu! varför ska allt vara så krånligt? ge mig semester och ge mig pengar!
men jag hoppas vi kommer till joss i london nu snart i några dagar. det hade verkligen behövts!


idag är en ganska vanlig dag... jobb till klockan 20, sedan hem för att plocka iordning lite, (vår lägenhet ser typ ut som ett bombnedslag) och sedan ska jag lägga mig...
fan! jag är så trött på detta så ni anar inte.
och krille ska ut & käka med hans pappa och syster ikväll. sånt skulle jag också vilja göra....

Kommentarer
Postat av: Caroline

ååh nästa gång följer du med om du så ska skolka från jobbet ;)

2009-03-04 @ 10:09:19
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0