nu väntar helgen!

långledig denna helg! fredag, lördag och söndag! hur underbart är inte det? detta ska firas!
ikväll blir det studentklubben på valand som har piercing & tatuerings-tema! riktigt coolt! alla med tatuering eller piercing kommer in gratis fram till klockan 23. dessutom är det happy hour fram tills dess också. detta kommer bli riktigt bra!
jag har en hel del piercingar: öronen, tragus, näsan, tungan, läppen och snart tillkommer en till! tatueringar har jag inte lika många. jag har två! en stor på benet och så stjärnan på handleden. jag vill göra fler! det kommer nog en hel del till inom kort! :)





mitt lilla öra! dock syns inte de hål jag har uppe i örkanten




min lilla läpp



tunga tunga




ska iallafall bli riktigt roligt ikväll med tjejerna! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

åh det kommer bli sååå kul! :)

2009-03-12 @ 13:19:38
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/
Postat av: ronya

hej,ville bara fråga en sak,på första bilden har du ju hål i flerpen eller vad det nu heter,jag vill bara veta hur ont det gör?

jag vill också ha så men vet inte om jag vågar eftersom att många säger att det gör jäätttttee ont!:)

Snälla svara//Ronya

2011-08-31 @ 19:33:05
URL: http://bulanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0