vad har hänt sen sist?

inte bloggat på ett bra tag nu. så, vad har hänt sen sist?

jo, hela förra veckan bestod av jobb jobb jobb! och det har vart ganska körigt och mycket att göra på jobbet. så bloggande har inte vart så prioriterat på jobbet. och när man väl kommer hem efter en så jobbig arbetsdag med 9 timmar framför datorn är jag inte direkt sugen på att sätta mig hemma framför datorn igen. så förlåt, bloggen har drabbats. men det kan det kanske vara värt! :)


men som sagt, i veckan har det inte hänt jättemycket. det gick riktigt bra för mig ett tag i badrums-tävlingen! men nu har jag gidit ner från första placeringen... så jag får nog inte räkna med något nyrenoverat badrum tyvärr :/

maggie har vart hos oss en del i veckan! mysigt värre.
och igår tog jag, maggie och krille en långsväng på stan! jag hittade ett par sjukt snygga skor! ett par knallrosa björn borg.
sedan tog vi en frukost&lunch&fika på husaren i haga! och gissa vad jag gjorde? jo, jag glömde skorna på caféet och vi forsatte vandringen på stan. men efter någon timma kom jag på att jag glömt påsen! jag rusade tillbaka till haga, och tur som jag hade så stod dem kvar. puh!


dessa fina björn borg skor köpte jag igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0