... och så kom fredagen!

imorgon är det fredag, och jag är ledig! ledig i den bemärkelsen att jag inte ska sitta i telefon med kunder.
jag ska upp ungefär lika tidigt som vanligt, åka in till stan och få mitt hår klippt och mina ögonfransar färgade av my, på hennes frisörskola! därefter ska jag reklamera ett par skor som gått sönder och fått mina knän och fötter att bli helt förstörda.
eventuellt kanske jag ska gå på ett möte på jobbet... det beror på om jag orkar.

efter stadsbesöket är det hem till sävedalen, och gå in på statoil för att hyra en bil som vi ska ha upp till stockholm om ett par helger när det är dags för backstreet boys!




fredagen avslutas med en biopremiär! jag och min sambo ska gå på 2012.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0