mellandagsrea - in my ass

i söndag skulle jag och krille ut för att mellandagsshoppa lite för pengarna och presentkorten vi fått i julklapp.
jag köpte ingenting på rea - där i mot köpte jag en hel del nyheter till odinarie pris. blandannat köpte jag smink för en ganska rejäl summa. såklart ingen rea där... och sen insåg jag att make up store aldrig har rea. varför vill jag alltid köpa allt smink där?
krille köpte en ny kontroll till wii eftersom vi fått lite roliga wii-spel i julklapp.
köpte också underbara lakan som jag tittat på sedan jag var 12 år och gjorde om mitt barnrum. då ville jag ha röda, till mitt röda rum.
men denna gång fick jag köpa bruna, eftersom vi mest har brunt och beige hemma i sovrummet. självklart var det ingen rea på dessa heller...  men äntligen är lakanen mina! så himla fina med brodderi, små knyten och spetts!


ÄLSKAR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0