lön vore nice, eller?

idag är det den 23e. borde det inte dimpa ner ett lönespec idag då? jag har faktiskt försökt snåla lite senaste veckorna. inte mycket shopping alls! eftersom jag har en räkning på 12 tusen att betala (kan inte säga än vad det är....) så kommer jag få ligga lågt ett tag. och jobba extra!


idag landar joss i sverige! hon är hemma på lite semester! tyvärr jobbar jag mycket, med helger och skit såklart.
men på torsdag har jag fått ledigt och då ska vi ha en heldag tillsammans! gå på stan, fika, bio, restaurang, rosé.... eller jag vet inte ett smack om vad vi egentligen ska göra. men jag vet att vi ska ägna hela dagen åt roligheter!



jag o joss, oslagbara.


Kommentarer
Postat av: carro

GREEN DAY?! är du tokig? det måste ju vara den största musikaliska katastrofen ever! :| Band of horses owns!

2010-02-23 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0