THURSDAY I DON`T CARE ABOUT YOU, IT`S FRIDAY I`M IN LOVE !

och så var det ännu mer snö ute... har vi inte tröttnat lite på den nu? jag menar, visst. jag önskade mig en vit jul. men det är snart två månader sedan. och jo jag fick ju en vit jul. men nu räcker det! det behöver ju iallafall inte komma mer snö varje dag?
vi har hundarna hemma ett par dagar nu, och när man går ut med dem och dem springer ner på ängen eller på stora gräsfält så försvinner dem ner i snön. och då är det ändå två ganska stora hundar! jaja.


ska jobba kvällen idag. jag trivs faktiskt mer och mer med att jobba kväll. då kan man få en lugn morgon. man kan dricka sitt kaffe och äta sin frukost till en morgontidning utan att behöva stressa. och nu låter jag som en riktig kärring...


snart är det helg! då jobbar jag visserligen också, men helg är ändå helg! dessutom är faktiskt ledig imorgon, fredag, istället :) då blir det först en sväng till gymmet! jag älskar att gymma. är så glad att jag äntligen börjat.
därefter tänkte jag ta en sväng på stan och sätta spätt på min lön!
kvällen tänkte jag avsluta med maggie! det var så längesen vi sågs... tråkigt! men ja, vi går väl ut, tar en fika, eller så blir det kanske ett bio besök?





Kommentarer
Postat av: Sara

Du är sjukt söt vännen! Kram

2010-02-11 @ 16:19:34
URL: http://englatankar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0