weekend

det är inte riktigt helg än... både idag och imorgon kvar på jobbet. båda dagarna stägning! det känns väl sådär att jobba till 22:30 en fredagskväll. men men! jag får vara glad att jag har ett jobb.

jag hoppas det blir en great helg! på lördag får vi hem våra nya soffor! bruna skinnsoffor, riktigt snygga! dem ska såklart invigas första dagen med en riktigt tv-dag. skulle gissa på att det blir det kungliga bröllopet som kommer hålla mig fängslad vid tvn...

söndagen ser ut att bli ägnad till liseberg! vilket vore sjukt roligt. jag hoppas bara att vädret håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Remember me?

Hur går det i nya soffan?

2010-06-19 @ 20:41:32
Postat av: Caroline rullgardin

Hoppas mina soffor uppför sig!

2010-06-25 @ 11:57:03
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0