sista måltiden

idag är det sista dagen uppe på supporten. i 2½ år har jag suttit på samma ställe.... men nu äre över.
dock kommer jag finnas kvar på telia, på en ny avdelning. där kommer jag jobba med e-post, chatt och sociala medier (facebook, forum mm)
det känns så konstigt att sitta här och svara idag, och veta att när jag går hem om 8 timmar så är det over and out, supporten!


dagen till ära har jag med mig tårta till mina gulliga kollegor! er kommer jag såklart sakna massvis! som tur var sitter vi fortfarande i samma stora hus, så chansen att vi springer på varandra är la rätt stor ;)
och ikväll blir det utgång/afterwork för att riktigt fira av detta, och fira in mitt nya jobb.
nice nice nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0