gröna fingrar?

i helgen var jag ute å shoppade. jag köpte som vanigt mest heminredning. tog en sväng förbi IKEA och köpte sjukt mycket växter. helt otroligt!
det blev tre stycken orkidéer, ett stort träd, och så lite andra småblommor i kruka. jag undrar hur länge dessa växter ska få leva hos mig...
köpte väldigt fina krukor också! och på IKEA finns det en jättefin pedistal jag vill ha. dock är den slut i lager både i kållered och i bäckebol... hoppas den snart kommer in!
börjar bli riktigt fint hemma i vardagsrummet nu. jag måste ha fast, vi ska måla väggarna också. måste ta tag i det!
och så måste jag hitta en fin och stor matta. någon som vet vart dem säljer fina mattor?



pidestalen från IKEA. i want!!!




Kommentarer
Postat av: sabbe

Jaaa, jag har sökt överallt hos släktingar, ingen som har en sådan :( Jag såg en rosa + röd på lundbergs i allum som vart 20% rea på, fick pengar av pappa, men när jag kommer tillbaks efter 2 dagar var dom borta och nu är de för 500 igen. ska ta en runda på stan när jag har tillräckligt pengar att åka in, haha.

2011-08-15 @ 18:17:08
Postat av: SARAH

ME WANT TO TO TO ska köpa vad kostar den? perfekt att ha i köket nära fönstret att ha färska kryddor i =)

2011-08-16 @ 15:52:20
URL: http://hundenoliver.se
Postat av: SARAH

tack för svar! den lär väl ta slut om man inte är bland de färsta då, en får väl ligga på=) hoppas man får tag i en =)



tack detsamma!

2011-08-17 @ 16:44:47
URL: http://hundenoliver.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0