Dag 21 – Ett annat ögonblick

ett annat minnesvärt ögonblick i mitt liv som jag inte nämt i tidigare inlägg är min morfars begravning.
det var ett av de sorligaste ögonblicken i mitt liv. men samtidigt var det så vackert. det var en ljus begravning, och en väldigt lättsam begravning med de finaste kransar du kan tänka dig.
jag älskade, (älskar!) min morfar otroligt mycket, och vi hade en mycket speciell relation. jag pratade om allt mer morfar, och han lyssnade alltid. vi gjorde så mycket skoj ihop, och jag minns fortfarande exakt hur det lät varje gång jag kom gående längs gatan där han bodde tillsammans med min mormor "nejmen är det min lilla lisa som kommer"
morfars död tog hårt på mig, och än idag kan jag få perioder då jag bara vill att han ska vara här med mig och förklara varför vissa perioder i livet är så jobbiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0