RHCP

suttit på jobbet och planerat lite konsert-höst med söta sara idag. verkar bli red hot chili peppers i sthlm iallafall :)
och eventuellt weeping willows och within temptation här i göteborg! måste ju ha något att se fram emot nu när hösten börjar smyga sig på (okej, det är bara mitten på juli, men nu är ju min semester slut...)
funderade ett tag på att dra way out west, men jag jobbar den helgen, plus att det är väl inga direkta favoritband heller. fast klart, thåström kommer ju. och det vore nice att se prince och robyn...


någon annan som ska på några bra spelningar? tipsa mig!

 

på scen i sthlm i oktober!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Lisa, åh vad roligt att du vill lägga en beställning :-) Angående de söta muffinsformarna så ta så många du behöver, inte så noga. Själv har jag sex st i mitt skåp, det finns tio st i lager som det ser ut nu. Stor kram till dig och hoppas du blir jättenöjd med dina grejer!

2011-07-18 @ 19:49:11
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0