köper någon hem mat till mig?

jag har sjukt ont. jag vet inte riktigt vad jag gjort, men senaste veckan har jag haft ont i nacken och ryggen. sista dagarna har det blivit värre, och idag kan jag knappt vrida på huvudet. det är hemskt! jag försöker kurera mig själv med voltaren, värmeplåster och massa värktabletter.
tanken var att jag skulle hämta thindra idag för att ha henne här några dagar, men jag tror inte jag är så rolig att leka med i detta tillstånd :( usch.
dessutom känns det som att internet har tagit slut! jag tror jag varit inne på varenda hemsida idag.ågot tips på en hemsida man kan besöka för fördriva tid? inga djupa filosofiska bloggar bara. jag orkar inte anstränga hjärnmuskulaturen för mycket...

är det någon som ska på where the action is? jag har kommit på att det är sjukt bra band med i år. varför har jag inte tänkt på det tidigare?
hade varit jävligt nice att se bright eyes tex. och coldplay....
någon som vill gå med mig?
Bright Eyes – Haligh, Haligh, a Lie, Haligh



bjuder förresten på en skön bild från möhippan i fredags!
spana in filip och fredrik. ser dem inte nöjda ut?





Kommentarer
Postat av: Caroline

Det hjälper jättemycket utav att gå! Det låter konstigt men det får musklerna att slappna av. Försök att gå en runda så ska du se att det blir bättre :)

2011-06-20 @ 17:57:01
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0