this is us!

i fredags träffade jag maggie! vi har inte umgåts på länge, så det var riktigt mysigt! vi kollade på hämden (som fortfarande är en av de bästa filmerna som gjorts!!!) och hade bara en mysig kväll!
vi får inte låta det gå så lång tid mellan våra dejter framöver baby! *när ska vi dejta?! när vi ska ha lektion menar du?*


var på grym inflyttningsferre igår!
emelie och emelie har flyttat ihop och bor numera i en jättefin trea i frölunda.
det blev mycket folk (tror nog det var 40 pers!) och det var ritkigt lyckat! hälften av människorna hade jag aldrig sett tidigare,
och många var det längesen jag träffade så det var skitkul!
det är dock inte riktigt lika kul att jobba idag. sprängande huvudvärk och en sjuklig längtan efter chips... tur att jag köpt med mig en cocacola iallafall!


måste bara påminna er: jag har de bästa vännerna i världen! <3 i love you guys!
och om 4 dagar flyttar jag och min älskade sambo till vår nya fina lägenhet.
jag säger som min bästaste joss. LIFE IS GOOD!


Kommentarer
Postat av: elsa

sv: vsg & vad bra !

2011-03-27 @ 16:08:47
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0