...ingen neråtsång

deppigt att sitta på jobbet i detta underbara väder. varför måste man jobba helg för? usch.
får trösta mig med lite depp-pepp musik. underbara joakim thåström <3


i torsdags var jag ledig, och då tog jag en låååång shoppingdag på stan med anna och lisa. jag gjorde av med många tusenlappar. jag tror min sambo ville slå ihjäl mig en liten stund...
jag köpte bland annat två par skor! ett par ljusrosa converse, och ett par svarta vagabond med kilklack.
köpte också en ny rosa bikini, en ny sommrig långklänning, massa nytt smink från the body shop och veronica maggios nya skiva. herregud hon är verkligen årets artist. fan vilken skiva!
passade också på att köpa lite födelsedagspresenter till mamma som fyller år nästa vecka! dock kan jag inte skriva vad jag köpt här, men hon kommer bli nöjd :)


försöker övertala lite kollegor till after work ikväll. men det går trögt... jag får väl se vad som händer.
annars får jag korka upp vinet själv hemma på balkongen. inte helt fel det heller!


underbara ljusrosa converse, som nu är mina :) <3


Kommentarer
Postat av: Lilladockan

2011-05-07 @ 20:09:10
URL: http://denlilladockan.blogg.se/
Postat av: Lilladockan

Ooops sorry för spammandet ;)



tänkte bara säga grattis till dina nya skor :) världens bästa skor om jag får säga det själv :D



maggio är verkligen helt jävla amazing! kan inte sluta lyssna.



hoppas att du har en fin jobbhelg :)

2011-05-07 @ 20:11:51
URL: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0