colors of the wind

jobbar helg. jobbar dessutom övertid. sköna pengar! har precis köpt en ny dator (ja, en stationär, för att jag blivit neeerd) plus att vi dessutom nyss köpt en ny bil. så varenda övertidstimma behövs verkligen nu!
sjukt gött väder i göteborg idag för övrigt. klarblå himmel och högsommarvärme! man skulle inte kunna gissa att det är oktober.
för ja, nu är det oktober. det är officiellt höst från och med idag!
tänkte fira in hösten lite genom att färga håret ikväll. tar hjälp av annapanna som är grym på det där med färger. just nu är jag väldigt rödhårig, så tänkte bli lite brunare, och lite mörkare.

min sambo spenderar hela helgen på lan. när ska han någonsin bli vuxen? att hyra en lokal tillsammans med massa andra vuxna män, och sedan sitta i 3 dygn för att bara svettas, spela LoL och dricka powerking. vad är tjusningen?
måste ju vara goare att sitta hemma å spela en helg.... men ja, jag får väl bara acceptera att det hör till det där med lan. faktiskt.
vad händer den dagen vi får barn? ska han ta med dem då? hm. det kan bli spännande faktiskt!


nääe, dags för lunch!

Kommentarer
Postat av: sabrina

nice med en ny data! läste för ett tag sedan att du hade ett fryst kort på sportlife. Om du inte har någon att träna med får du gärna träna med mig och Sofie, vi har precis börjat. Brukar mest gå på löpbandet, min kondition är kaaasss! xD



2011-10-02 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0