och så börjar vi om!

ny vecka, nya möjligheter? tja, jag vet inte det ja... ännu en vecka fylld med kvällsjobb PLUS att jag jobbar i helgen som kommer.
inte jättefantastiskt. något som dock var fantastiskt var att vi fick smörgåstårta när vi kom till jobbet idag. mmh!


helgen som varit nu bara försvann. eller jag var på restaurang och sedan på bio med maggie i fredags. vi såg den nya svensson svensson filmen. man får nog inte ha för höga förväntningar när man går på den.
det hade jag, och blev ganska besviken. men ändå en film man måste se om man sett alla avsnitt och tidigare filmer. den var absolut inte tråkig, den var lite småkul. men går inte att jämföra med första filmen...


i lördags åkte jag och krille upp till hans mamma på orust. körde mest quad (för dem som inte vet vad det är så är det fyrhjuling) och hade en slappkväll. spelade monopol och jag kan nog för en gång skull säga att jag stod som segrare! woho!
och igår, söndag, träffade vi carro och stefan för lite shopping och en lunch i kållered. hade tänkt storstäda hela lägenheten igår också, men jag slog i handen så sjukt mycket när jag gjorde rent toaletten så den svullna upp, och idag är den helt blå :/
får nog bli en dag i veckan i stället. höststäd är ganska mysigt tycker jag!





tvättning av quad!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var väldigt trevligt! Det får vi göra om =)

2011-10-21 @ 10:15:16
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0