today!

DAGENS VILL HA: ledig tid
DAGENS KLÄDSEL: svart stickad polotröja, spetslinne, svarta leggins, mina nya danska bruna skor
DAGENS SMINK: enbart mascara
DAGENS FRISYR: bara nytvättat och utsläppt med sidbena… som vanligt
DAGENS HÄNDELSE: fick smörgåstårta av chefen när jag kom till jobbet
DAGENS LÅT: adele – set fire to the rain
DAGENS PLANER: jobba jobba jobba
DAGENS SAKNAD: att ha ett mysigt djur hemma. saknar att ha en katt nått otroligt. eller kanske en hund…
DAGENS DUMMASTE: att torkskåpet i min lägenhet har fuckat upp,
DAGENS DROG: redbull. måste ha en om dagen minst för att inte få sjuklig abstinens
DAGENS ROLIGASTE: en kund som tyckte 1000 kr var en rimlig kompensation när han varit utan TV i 16 timmar
DAGENS FAVORIT: min kollega anna, som jag fick en leopard-väska och en leopard-halsduk av idag!
DAGENS KÖP: samma som dagens drog. min redbull!
DAGENS GODIS: har inte ätit godis, men åt typ en chokladmousse-grej till fika. räknas det?
DAGENS HUMÖR: allt som har med johan glans att göra
DAGENS ORD: laggmongo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0