halsinfektion

inte nog med att jag inte får äta någon mat - nu har jag gått och dragit på mig en halsinfektion och en kraftig förkyldning. inte bra 14 dagar innan operation!  trodde först att det var halsfluss, men var hos läkaren imorse och hon konstaterade att det är ett virus. jag fick hostmedecin, alvedon och halstabletter. "hem och sätt på en bra film och ät mycket glass, så är det här snart över"
om hon bara visste att allt jag får äta nu är halvtråkiga shakes....men jag får väl festa till det med en kopp te och en sockerfri redbull....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!

Veckorna med föyt innan op är ingen hitt. Men, lustigt nog så går det. Käma på bara, du fixar det :)

Efter min op så åt jag flytande soppa i en vecka. Den skulle vara helt slät. Efter det så åt jag mosat/mixat i tre veckor. Inget ris eller någon pasta under de tre veckorna, bara potatis. Så fyra veckor efter op åt jag normalt igen. kan garantera dej att du kommer älska när du kommer till mosat/mixat veckorna. Smaklökarna jublar då :)

Kram

2012-01-31 @ 19:35:54
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej Lisa! Vad roligt att du tycker om min blogg :) två veckor innan op var jag sjukt nervös och rädd! MEN det gick ju så bra, inget att vara orolig för... Så ta tillvara på flytperioden, promenera och försök att håll dig någorlunda frisk så att du är i bästa forminför operationen! Kram, Jennifer

2012-01-31 @ 21:33:17
URL: http://Gastricbypassop.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0