kent

förlåt att jag vart lite seg med att skriva igen...
men åh, i söndags då. KENT! fyfan va bra det var!!!! jag, linus & sara. vilket team.
jocke berg var lika magiskt bra som alltid. låtlistan var den bästa någonsin.
showen var fantastisk. laserljusen, ljudet. allt var verkligen perfekt.

revolt III, kevlarsjäl, kungen är död, 747, generation x. åh. det var så jävla bra! alla andra var också rusktigt bra, men demdär var nog bäst.

och i "LSD, någon?" något av det finaste i mitt liv. sara tog min hand och verkligen kramade om den medans jocke sjöng om och om igen "jag finns här för dig".  sedan fick jag en stor kram och så sa hon; jag älskar dig.
jag ville bara skrika och tala om för hela lisebergshallen hur mycket jag älskade henne tillbaka. men istället fick hon en puss. jag hoppas hon förstår vad hon betyder för mig. <3


tack för en underbar söndagskväll. den är verkligen oförglömlig!




(bilder kommer snart...)
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0