den 1 augusti 2008

så var det redan augusti! tiden har gått fort.... och jag som tycker det känns som jag tog studenten häromdagen! det är över två månader sen. om lika lång tid är vi inne i oktober, och det kommer att vara höst. minst sagt!
uscha.... men men!
jag tror detta kommer bli en ganska bra månad :) och framför allt, när den här månaden är slut börjar september och då sticker jag på semester! woho.
jag är fortfarande väldigt glad för min tjänst på telia! och tänk i september. då kommer jag få dubbel lön! det är inte heeelt illa. strax över 30 tusen. köpa bil kanske? eller en vaio. ja! en dator får det bli... så jag kan börja spela spel och utmana krille.

som ni ser på klockan är den inte ens åtta än. men, jag började 07.45. och igår jobbade jag från öppning till stägning. 14 härliga timmar!
men idag slutar jag tidigt :) då ska jag till krille älskling! <3
och imorn ska jag på fest med alla sommarvikarier och extra anställda här på telia! vi har fixat en lokal  vid chalmers! så feeeeest blir det!
helgen kommer bli bra!


jag skriver mer sen!
puss :* 





en vaio hade man inte bangat nu...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :D

2008-08-01 @ 08:08:44
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Krille

Du kan få köpa min opel om du vill :D kompis-pris: 30 tusen

2008-08-01 @ 12:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0