dålig start...

ingen bra start på dagen idag inte! helvete alltså. jag vaknade precis när jag skulle gå upp, och kände mig pigg! men av någon anledning gick jag inte upp direkt, eftersom jag inte hade bråttom.
dock råkade jag somna om, och vaknade halv nio. jag började kvart i nio!
jag flög upp, och tog på mig fort som fan.... dock hjälpte det inte att stressa. det gick inte någon buss på en halvtimma. dessutom fanns det ingen på telia som svarade, så jag kunde inte heller meddela att jag skulle bli sen.
så det var bara att gilla läget... fan, mina nerver var utanpå kroppen! inte ens en cigg hade jag att lugna ner mig med.
illa! och inte nog med detta. krille var precis lika stressad! hans chef ringde imorse och frågade "har du inte delat ut GP inatt eller?.... då hade krille missat att det var söndag, eller ja, en röd dag och att han skulle dela ut GP även dessa dagar.
så han fick lika fort som jag dra på sig kläder och åka för att dela GP i kållered.




näe, ingen bra start alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0