schemat för vecka 52 är lagt.

visst, jag hade planerat att jobba hela julen. mest för att få pengar, och dessutom slippa fundera så mycket på VART julen skulle firas och med vilka. men när jag fick schemat framför ögonen på mig idag kändes det ganska tufft. jag jobbar 14 dagar i rad utan en ledig dag imellan. dagen innan julafton jobbar jag till 22:15... uppesittarkvällen blir det inte mycket med. man får ha uppesittarkväll med arga kunder i telefonen istället. julafton jobbar jag från åtta till klockan fem, och detsamma alla andra juldagar också. nyårasfton jobbar jag till klockan 18.00 och nyårsdagen börjar jag jobba redan klockan 08.00. men det är väl som folk säger. man får gå direkt ifrån nyårsfesten till jobbet! och ringer det folk och är gnälliga på nyårdagsmorgon skjuter jag skallen av dem via telefon, och dem får helt skylla sig själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0