back to work!

efter fyra timmars sömn i natt (på TOK för lite!) så är jag nu tillbaka på jobbet. och det känns konstigt! när jag kom i morse kände jag bara en stor klump i magen. stället var helt tomt, mitt team är varslat och dem få kollegorna som jag har kvar har bytt plats.
dessutom fick jag beodrad övertid två timmar ikväll, direkt när jag kom. och köerna är illröda! men nu efter några timmar känns det lite bättre. jag ska också få byta plats och sitta med några av de gamla telianerna jag umgåts med mest under min tid här. dessutom är det en väldigt bra plats i hörnet med utsikt över de andra våningarna!


men annars känns det faktiskt ganska bra att jobba, speciellt i detta vädret. skönt att få lite rutiner igen! har faktiskt anmält mig till att jobba några fler övertidstimmar i veckan. jag är i behov av pengar, och telia är i behov av personal. det låter väl som en klok symbios?
men som sagt, vädret. jag som ska på match ikväll! från början skulle jag gå med några gamla kompisar, men dem verkar dra sig ur nu. så jag får nog ta ett paraply och springa direkt till ullevi och gå på fotboll i min ensamhet ;) men det är det värt!


nu ska jag göra lite nytta! och spela farm ville! ;)

Kommentarer
Postat av: h

tack söta du, vilken kommentar=)



Hoppas du haft en fin Tisdag? Och får en fin vecka!

2009-07-28 @ 18:47:47
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0