natt igen...

jag bloggar för lite nu, jag vet... men det är så mycket att göra på dagarna när man är ledig.
jag har städat, tvättat, diskat, handlat, tittat på ny lägenhet osv.

idag har  vart en bra dag annars :) började med lite shopping. köpte nya smycken till alla mina piercingar. alla i rosa såklart :D haha, jag börjar bli som maggie.
så först inne i stan, sedan blev det frölunda torg osv.

efter det kollade vi på lägenheten i hällingsjö. den var verkligen kanonfin! en stor och rymlig trea som låg jättefint med stor ballkong ut över sjön. allt var perfekt verkligen!
nackdelen är dock att det är en bit att åka, det ligger lite öde.
det är ju precis så jag vill bo i framtiden... på landet! det är min dröm. men det kanske är lite tidigt att flytta så än. jag tror jag och krille är för unga för det steget.
dessutom var inte lägenheten helt billig.


på vägen hem hälsade vi på prytz som nyss fått tillökning i familjen :) lilla dottern alva på 2 månader! en så sjukt söt liten tjej, jag blev helt knäsvag när jag satt med henne i famnen <3 aww.
självklart fick hon en present också! en liten rosa klänning med barbapappa på! :D hon såg helnöjd ut!


kvällen nu har iallafall avslutats på restaurang bamboo tillsammans med paka, hans bror, pe, magdalena och krille! mongolisk mat är verkligen megagott!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINEDI -- ❤

sv: visst är dom :)

finns på gina tricot, bara att rusa :D

2009-03-07 @ 10:43:14
URL: http://josefinedi.blogg.se/
Postat av: JOSEFINEDI -- ❤

- jaså :) bor du i göteborg?

fuskigt värre, ville inte åka hem :/

2009-03-07 @ 11:54:20
URL: http://josefinedi.blogg.se/
Postat av: erika

eller hur tycker jag med

2009-03-07 @ 12:32:38
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0