tillbaka på jobbet

nu är jag tillbaka på jobbet. jag känner mig inte helt frisk, men om jag ska vara ärlig så klarar jag inte av att vara hemma.
dels så förlorar jag pengar. visseligen får jag ju 80% av min grundlön. men eftersom jag jobbar mycket kvällar och sådär är det ju en hel del hundralappar som försvinner iväg på OB tillägg och sådär.
dessutom får jag dåligt samvete. jag vet att jag bara hat vikariat än så länge, och för att få en fastanställning måste man visa framfötterna - och då är det inte så bra att ha massa sjukdagar.


idag innan jobbet hann jag iallafall med att gå till youngnails och så mina naglar fixade :) har ny design på dem nu! dem är i fransk manikyr med rosa glitternaglar! skitsöta :)
efter jag fått naglarna fixade tog jag en sväng på stan och fick köpt mig HÖR OCH HÄPNA ett par jeans! det trodde ni väl aldrig att jag skulle få köpt ett par?


Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vad skönt att du mår bättre :)

sv: tack jag blir lika glad varje gång <3

jo med mig är det ganska bra :)

2009-03-11 @ 15:23:59
URL: http://halshammar.se
Postat av: Anonym

Åh snygga. Var finns dessa att köpa?

2009-03-11 @ 17:40:53
Postat av: Kajsa

Vad är det för modell på dom ? :)

2009-03-11 @ 19:47:19
URL: http://kajsaarendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0