domedagen är kommen!

Idag avgörs allsvenskan! AIK och IFK gör upp i ett guldmöte. det lag som vinner, vinner allsvenskan. (blir det lika vinner aik på målskillnad om jag inte minns fel...) ifk tar aldrig guldet!
MEN någonting ännu viktigare är bottenstriden. hammarby är redan klara för superettan. men vilket lag följer med dem ner? djurgården eller öis?
öis måste vinna mot gefle idag, och djurgården måste förlora. mina nerver är på utsidan av kroppen!
tanken var att jag skulle åka med ett gäng kompisar upp till gävle idag, men jag har haft sån migrän senaste dagarna, så det känns inte så lägligt att köra över 130 mil på en dag.

MEN ni ska veta att mitt hjärta klappar som fan för öis hemma i tv-soffan idag. får se matchen där....
kom igen rödblått! idag gäller det. VINNA ELLER FÖRSVINNA!



kom igen grabbar! KRIGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0