ny bil på G igen!

pappa har fått någon slags bilkris...
det är inte många veckorsen han argumenterade för varför man ska köpa en liten miljöbil. och att det var ett onödigt köp av dem att köpa en helt ny c30, och inte köpa den som miljöbil, utan som bensinbil.
men gissa vem som denna veckan ska byta in sin clio och istället köpa en volvo v70? Dessutom en D5a, fullutrustad. Jo, pappa! Och hans argument?
"Jag är så trött på att inte få plats med golfbagen i bagaget, jag vill slippa fälla sätena"
men jag gnäller inte. jag äääälskar stora bilar, och en v70 är jävligt bekväm. dessutom har den skinnsäten och är somsagt fullutrustad. såå, någon som är på ullared eller? haha.



Kommentarer
Postat av: My

JAG!! Lätt Ullared igen!

2009-10-04 @ 16:45:33
Postat av: Anonym

Ett stort hål i plånboken... och ännu större i ozonlagret...

2009-10-07 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0