back to work

idag börjar jag jobba igen efter nästan 5 veckors semester. det känns konstigt! hur fort gick inte dessa veckor?
har iofs hunnit göra mycket. träffat massa vänner, varit i tyskland, sett håkan hellström i slottskogen, varit på metallica & maiden på ullevi, slappat en vecka på orust, solat och badat på hönö, shoppat i både ullared och hemma, gått på bio. jaa, jag har säkert glömt bort saker nu också! så egentligen har jag gjort mycket.
jag hoppas att jag får en mjukstart ikväll på jobbet i alla fall. har väl säkert 300 mail, 100 schemaändringar och massa nya upgfiter att gå igenom innan jag kan börja jobba.

körde upp min sambo till orust igår kväll. han hade tänkt vara där ett tag nu när jag börjar jobba, eftersom han har ett par veckor semester kvar.
jag tycker det är lite jobbigt när han är borta, och jag har så grymt svårt för att vara ensam hemma.
så inatt tog jag hit maggie :D låg såklart å tittade på tre kronor. vi är snart klara med 6 sässonger... kan inte fatta att vi lagt över 100 timmar på denna serie i sommar...

Kommentarer
Postat av: Lilladockan

jag är iaf glad att vi planerar in lite grejer till hösten. det är ett måste för min överlevnad. just för tillfället har jag inte ett skit att se fram emot.

2011-07-18 @ 18:32:19
URL: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0