förbannade åska!

har en lååååååååång dag på jobbet. var här klockan 07:45, och kommer att gå hem 22:15. kul fredag!
men vi var tvugna att slänga in övertidstimmar denna veckan och jag hade att välja på att få en monsterdag idag, eller att komma in extra i helgen.
och jag orkar verkligen inte jobba helg igen, jag vill vara ledig. hade tänkt planera in lite roliga saker!
dels så behöver vi verkligen köpa ett nytt köksbord. jag har spanat in ett på EM-möbler, men egentligen har vi inte råd denna månaden... har precis köpt ny tvättmaskin och diskmaskin. viktigt, men dyrt!

är bjuder på fest hem till CH också. hans fester brukar vara jävligt lyckade, och det kan vara skönt att träffa alla.
nästa vecka ses vi alla igen, men då på pierres begravning. det kommer bli en riktigt tung dag....
jag har lite halvsvårt för begravningar, men vem har inte det? samtidigt är det väldigt vackert, och man får träffa nära och kära och visa sina känslor utan att behöva dölja någonting.


dessutom ska jag och maggie hinna plöja igenom jävligt många avsnitt av tre kronor denna helgen. det är snart dags att köpa box nummer tre!


man skulle allt bo i mälarviken....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0