it's raining men...

det är tredje dagen på min semester. det är också tredje morgonen jag vaknar av att regnet slår mot mitt sovrumsfönster. vadfan är detta? sommaren 2011, vart är du?
idag blir det väl till att fixa här hemma. har fortfarande ett par tavlor som ska upp, som på golvet längst väggarna sedan vi flyttade in för typ 2 månader sen. jag tror fan att jag ska göra riktigt storstäd och storfix här i dag, och sedan kanske jag kan bjuda på lite bilder från längeheten!
först ska jag bara deppa ihop lite igen... jävla... regn.

Kommentarer
Postat av: Anna

Rykten säger att solen kommer nästa vecka! För din skull hoppas jag detta... För mig som jobbar tre veckor till för det gärna regna ;)

2011-06-22 @ 23:17:26
URL: http://peakanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har inte heller fått upp tavlor och grejer som jag vill =(.

Är sjukt nyfiken på hur ert kök blev och självklart hur lägenheten ser ut, upp med bilder Lisa!!!

Hoppas du får lite sol på din semester!

Kram

2011-06-23 @ 17:02:31
URL: http://englatankar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0