Johnny, la gente esta muy loca. What the fuck!

ännu en seg kväll på jobbet. men efter ikväll har jag bara en dag på jobbet kvar, sedan väntar 5 veckors härlig semester! ska bli skönt, även om jag inte är helt nöjd med att det blev en så tidig semester. jag ville ha semester först efter midsommar men ja, jag hade inte så mycket att välja på om man säger så...
förresten midsommar! vad händer då? jag har lite planer på att ha fest. någon?
då ska vi dansa till what the fuck, HELA natten! :D

imorgon kommer bli en väldigt tuff dag. då är det dags för min vän pierres begravning. jag har fortfarande väldigt svårt att förstå att du är borta. cancern vann över dig vännen, och det är fruktansvärt. ditt liv hade ju precis börjat å tagit fart precis som mitt. det är tillfällen som dessa som man undrar om det verkligen finns någon gud. och om han finns, vad var meningen med detta liksom?
men det ska bli skönt att få ta farväl av dig, och jag är säker på att begravningen kommer bli ljus och fin, precis så fin som du var!


Kommentarer
Postat av: m

fest på midsommar JA!

2011-06-14 @ 21:01:28
URL: http://-
Postat av: Anna

Kul att du har hittat min blogg! :) Lägger till din på min blogglista så jag har ytterligare en blogg att följa! :)



Tråkigt att höra om din vän... hoppas dagen i morgon blir så bra den kan bli.



Puss å kram Anna

2011-06-14 @ 23:09:22
URL: http://peakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0