och så bröt helvetet lös

tror jag kan ha upplevt mitt värsta dygn någonsin. (lätt överdrift kanske, men ändå!) 
började igår morse med att mobilen gick sönder. åkte förbannad till jobbet, fastnade i köer och kom såklart försent. väl på jobbet krånglade allt och kunderna var argare än vanligt. på vägen hem från jobbet gick bilen sönder och väl hemma drog jag ner virus till datorn. nu måste dumburken formateras...

som tur var har jag en underbar familj som mitt i allt detta bjöd närmst sörjande på middag eftersom pappa fyller år imorgon. dessutom har jag en sambo som orkar med mig, samt världens bästa vänner.
nu saknas det bara en hund. kanske en katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0