sunny days

nu är det nog höst på riktigt. det känns i alla fall så i luften. det är så där krispigt kallt när man andas på morgonen. gräset är blött länge på morgonen, långt in på dagen faktiskt. så skönt att man äntligen kan börja ta på sig koftor, strumpor och kanske en liten jacka.

idag ska jag och min fina sara hämta ut biljetterna till weeping willows. det är bara två veckor kvar till spelningen! kan inte fatta att det går så fort. ska bli så nice.
förresten hinner vi nog med en liten shoppingrunda på stan idag också. jag shoppade loss ganska så bra i helgen, köpte rätt mycket kläder. men det skadar nog inte om jag köper lite till. dessutom alltid bra att ha med sig sara när man ska kolla på smink!



weeping willows - sunny days


Kommentarer
Postat av: Lilladockan

Oooh så mysigt vi ska ha det! Yes yes yes! <3

2011-09-01 @ 20:11:52
URL: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0