counting the days...

så var ännu en dag avklarad. sitter fortfarande på jobbet. jag jobbar ju som bekant till 22:15 varje dag.
nu är det bara en helg kvar och en vardag. sedan är det dags för operation. just nu känner jag lite oro inför själva sjukhusvistelsen och längtar bara tills att denna process är överspelad.
jag tycker inte om sjukhus, och jag tycker inte om att sova borta. kombinationen är ingen höjdare! önskar att min mamma eller min sambo kunde sitta med mig dygnet runt brevid den där hemska sjukhussängen. men har inte så många timmars besökstid.... jag hoppas bara att jag får sova ordentligt och att det ska gå bra.

nu kommer en helg. helgerna är lite jobbiga när det gäller maten. det är inte kul att äta pulver och shakes när alla andra går på restaurang, bio, café osv. men detta är sista helgen! nästa helg kanske jag kan äta nått godare... en mosad potatis eller nått! haha.
ska försöka sysselsätta mig hela helgen. på lördag tänkte jag umgås och hitta på saker med min sambo och på söndag ska jag jobba.


xx

Kommentarer
Postat av: kusin sara

Du är så duktig! Jag kommer och hälsar på dig så att du ska slippa känna dig ensam - precis som när du brutit benet och jag och mamma kom med mini-sagoböcker (jag grät och var så ledsen för att du låg på sjukhus). Håller tummarna för att allt ska gå bra och stöttar dig genom tankekraft tills vi ses. Tusen kramar

2012-02-10 @ 00:19:19
Postat av: Malin Törneland

Du klarar det fint Lisa, jag har många vänner som har gjort den här operationen och föler man läkarnas kostråd noga så kommer du må jätte bra! Slarva inte med vattendrickandet bara när operationen är gjord - 3 liter vatten om dagen och inte i samband med måltid. Lycka till Lisa!

2012-02-10 @ 09:34:35
Postat av: Anonym

Man kan grina sej hem,det har jag gjort,om man blir dålig är det inte långt till ÖS.Ett litet tips!!Om din mamma kunde bo hos dej på sjukhuset vet jag till 100% att hon hade gjort det.Lycka till.Kram Pappi

2012-02-10 @ 21:30:18
Postat av: Anna

Heja dig! Du är i goda händer på sjukhuset, så det kommer gå jättebra! Kram!

2012-02-11 @ 09:37:54
URL: http://peakanna.blogg.se/
Postat av: Angelica

Usch nä, det där pulvret är ingen höjdare. Kämpa på bara.



Kram på dej

2012-02-12 @ 10:24:11
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0