hurra hurra hurra hurra!

jag är ledsen att jag inte har bloggat på några dagar. det har varit lite mycket annat runt omkring och jag har helt enkelt inte orkat blogga eller ta tag i bloggen. designen står just nu still, därav den trashiga designen just nu. dock har jag bett carro om hjälp igen, så snart ska det nog bli bra!
imorgon är det redan en vecka sedan själva operationen gjordes. själva operationen gick jättebra enligt kirurgen och allt blev precis som dom hade räknat med. sjukhusvistelsen var inte så farlig som jag hade trott heller. jag fick dela rum med en jämnårig tjej som gjorde samma operation bara ett par timmar efter mig. hur go och gullig som helst :) så där låg vi och snackade skit och läste skvallertidningar. och sjuksköterskorna var himla trevliga och hjälpsamma! så jag stod enkelt ut mina tre dagar på sjukhus!
jag har inte haft jätteont efter operationen. jag fick en del kramper och så i förra veckan, men nu under helgen har jag verkligen vilat upp mig och tagit korta promenader, så nu känner jag mig nästan helt smärtfri.
efter operationen har jag bara fått äta flytande kost, och ska göra det i ett par dagar till. börjar bli lite trött på bara fil, mjölk, soppa, saft och vatten. ska bli så skönt att få börja tugga lite om några dagar. en kokt potatis...mmmmm.... men jag har gått ner ca 12-13 kg sedan jag började med pulverdieten för 3½ vecka sedan. så det är ju belöningen :)
ett extra stort grattis till mig idag förresten, för idag fyller jag 23 år! woho!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis igen Lisa! Både på födelsedagen och en lyckad operation.

Puss o kram

2012-02-20 @ 21:38:26
URL: http://englatankar.blogg.se/
Postat av: sanna

Grattis igen, men vill se bilder på dig, se din förändring.

2012-02-21 @ 09:56:53
URL: http://tmms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0