zäta, åå, ää, ööe.

nu har jag kört i en vecka med att byta ut alla måltiden förutom en om dagen till shakes. har fungerat riktigt bra! igår åt jag tex frukost hemma, och ersatte resten av dagen med shakes. tidigare i veckan åt jag en sallad till lunch, och ersatte frukosten och dom andra målen med shakes. i helgen tänkte jag göra någon riktigt god middag och äta shakes till frukost och kvällsmat. på månad börjar den riktigta kampen. från och med då är det ENBART shakes och pulverersättning. inte ens en skiva äpple, ett knäckebröd eller en gurkbit. bara vätska. ska ladda upp med ett flak redbull (sugarfree) coca cola ligt och massa massa svart kaffe. för dricka sockerfritt går utmärk i mellan "måltiderna".


sitter på jobbet i skrivande stund. har min första rast och klockan är snart tre.... vill hem. vi är hundvakt åt lilla zäta i en vecka. det är så mysigt! men det blir fredagskväll på jobbet. slutar klockan 22:15....
just det! har inte berättat än. om 4 veckor kommer vår egna lilla prins! vi har tingat en labrador. en brun liten hane. i stamtavlan och i kenneln heter han "atlas" men jag tycker inte det passar så fint. så det blir nog alfons! det ska bli så kul och mysigt! och sjukt mycket jobb. men det får man ta! har redan anmält oss till valpkurs! :)



lille alfons som kommer till oss om 4 veckor <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är! Tänk dock på att light produkter gärna triggar igång suget! Kan bli jobbigare med än utan ;) kämpa på!

2012-01-27 @ 20:34:04
Postat av: Ida

Hej! Ramla in på din blogg genom Colas kennel.

Har en brun liten tik därifrån deras senaste kull.

Lycka till med eran lilla krabat när han kommer!

Fin blogg! :)

2012-01-31 @ 15:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0