det där var ett långt sommaruppehåll!

nu hade jag faktiskt tänkt ta tag i detta med bloggen igen. ser att jag har en del trogna läsare som tittar in här på dagarna - och så finns det inget nytt att läsa!
jag har haft semester i fyra härliga veckor. jag hann bland annat med en resa till cypern, några dagar på landet, konserter och annat skoj! det enda jag inte är nöjd med är väl vädret.... men det är ju supersommarväder ute nu när jag börjat jobba igen - såklart.



sååå - nu ska jag försöka skriva lite nya inlägg varje dag igen! kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser fram emot lite mer inlägg :)Hade själv lite bloggtorka, men nu back on track ;)

KRAAAAM!

2012-07-29 @ 17:06:21
URL: http://peakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0