sjuk

nu har jag inte uppdaterat min blogg på jävligt länge, förlåt. igen!
men jag har vart sjuk och legat med feber hela veckan.
har det hänt mycket i veckan som är värt att skriva här då? näe.

olyckan/krocken i måndags... fruktansvärt! julia med familj, jag tänker på er och hoppas verkligen att din pappa blir okej, och att han kan leva ett hyfsat normalt liv i framtiden.
och emelie & jens som satt i den ena bilen, ni hade änglavakt!
jag hoppas de jävla idioterna som körde får livstid, eller dödstraff.


jag har iallafall vart hos älskling hela veckan :) sett på x antal avsnitt av "våra värsta år", knaprat ipren och bara vart allmänt bortskämd med frukost på sängen och såntdär! ibland är det fan med lite feber... fast det är jobbigt att sova.
nu är jag hemma, och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag eller imorn. blir ingen skola iallafall!
får väl sitta vid datorn och lyssna på musik.

dagens musik:

  • plain white t's - hey there delilah
  • snow patrol - chasing cars
  • timbaland - the way i are
  • kent - hela "tillbaka till samtiden" albumet

eventuellt återkommer jag med lite mer bloggande sen!
puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0